Pengikut

Rabu, 18 Januari 2017

Kelas Percuma "TTC with Essential Oil"

Assalammualaikum...


Wow!! Lama sunggu tak buat entry baru. Blogspot pun dah berwajah baru.

Saya nak buat pengumuman. 21 Januari 2017 (Sabtu) ni, saya akan ada kan kelas "TTC with essential oil (EO)".

Ddalam kelas ini kita akan belajar tentang:

  1. Apa itu EO dan bagaimana EO dihasilkan
  2. Cara penggunaan EO
  3. Fahami kitaran haid dan hormon yang terlibat
  4. Bagaimana monitor kitaran haid dan sains disebaliknya
  5. Masalah berkatian sistem reproduktif
  6. Bagaimana EO boleh membantu
Kelas adala PERCUMA!!

Jangan risau, tiada aktiviti jualan pada hari tersebut :)

Butiran kelas adalah seperti berikut:
  • Tarikh: 21 Januari 2017 (Sabtu)
  • Masa: 10 pagi - 12 tengahari
  • Tempat: Taman Melati, KL
Berminat? Boleh hubungi saya di 0102835450 untuk info lanjut.
________________________________________________________________

KENAPA SAYA BUAT KELAS KHAS NI?

Ceritanya, saya ada support group TTC di whatsapp. 
Kebanyakan TTCian tak paham tentang kitaran haid sendiri. 
TTCian tak paham kenapa doktor bagi sekian-sekian ubat. 
TTCian tak paham kenapa period lewat?
dan macam-macam lagi.

Dengan adanya kelas ini, sedikit sebanyak TTCian semua ilmu berguna.

6 ulasan:

  1. Alahai...tarikh kelas Miss Orked clash dengan tarikh saya join running event..kalau tak, teringin juga nak join dengar pasal EO.

    BalasPadam
  2. Nak joinnn.. tp service kete plak hari tu :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehhe.. insyaAllah next time..

      Padam
  3. Ada buat kelas lg x sis? Sy baru je jumpe blog sis ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaAllah akan ada lagi pada masa akan datang...

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...